განაცხადი საწრეო მუშაობის შესახებ
სსიპ ხულოს მუნიციპალიტეტის
სოფელ დიოკნისის საჯარო სკოლის დირექტორს
ბატონ რევაზ ძირკვაძეს
ამავე სკოლის მუსიკის პედაგოგის
სულიკო საგინაძის
განცხადება
2019-2020 სასწავლო წლის დასაწყისიდან დიოკნისის საჯარო სკოლაში შეიქმნა მუსიკის წრე დაწყებით საფეხურზე ,წრეში გაწევრიანდებიან მშობლის განცხადების საფუძველზე
წრის მუშაობის მიზანია მოსწავლეებში შემოქმედებითი აზროვნების განვითარება.
მოსწავლეებს გაუღვივდებათ მუსიკის საგნისადმი სიყვარული, არაფორმალური განათლება ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში თავისუფალი აზროვნების ჩამოყალიბებას. მოსწავლეები მუსიკასი მიღებულ ცოდნას გამოიყენებენ სხვა რეალურ ცხოვრებაში და მუსიკით გამოხატავენ თავიანთ სათქმელს.
გთხოვთ დამრთოთ ნება განვახორციელო აღნიშნული საქმიანობა.
განმცხადებელი: სულიკო საგინაძე
თარიღი: 1. 10. 2019წ.
მუსიკის წრე
წრის
დასახელება: „ ვიმღეროთ ხალისით “
სკოლა- დიოკნისის საჯარო სკოლა
სამიზნე ჯგუფი: დაწყებითი
საფეხურის მოსწავლეები
ხანგრძლივობა: 2019-2020 სასწავლო წლის სემესტრი
ყოველ ხუთშაბათს 14 00 სთ.-ზე (
ხანგრძლივობა 45 წთ.)
ხელმძღვანელი :
მუსიკის
პედაგოგი - სულიკო საგინაძე
საწრეო
მუშაობის
მიზანი:
მოსწავლეებს ჩამოვუყალიბო შემოქმედებითი უნარ -
ჩვევები, მუსიკალური სმენა და მეხსიერება, რიტმის გრძნობა. მოსწავლეებმა შეძლონ
სიმღერა, რიტმულ - ინტონაციური
სავარჯიშოების შესრულება , ჯგუფურ აქტივობებში მონაწილეობის მიღება.
მოკლე მიმოხილვა:
( საწრეო
მუშაობის პროფილი)
დაწყებით საფეხურზე განსაკუთრებით დიდია მუსიკის, როგორც საგნის მნიშვნელობა, მაშინ, როდესაც ბავშვის თანდაყოლილი, ბუნებრივი უნარები, მიდრეკილებები ჯერ ბოლომდე არ გამოვლენილა და მათ გახსნა, წარმართვა სჭირდება. ამ ასაკში ბავშვს უჭირს მუსიკის აბსტრაქტული სახეების აღქმა და ორიენტირებისთვის მუსიკის აღსაქმელად მას ნაცნობი ხილული ანალოგიები სჭირდება. ამის განხორციელება შესაძლებელია მოსწავლისთვის ნაცნობი აქტივობებით - სიმღერა, ცეკვა, იმპროვიზაცია, თამაში, დაკვირვება და ა. შ., რომლებიც გარემოში არსებული ხილული სახეების მუსიკაში ამოცნობას ისახავს მიზნად. ეს კი, თავის მხრივ, ითვალისწინებს მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების ამოქმედებას, ერთობლივ შემოქმედებით პროცესებში მათ ჩართვას.
მოსწავლეებსა და
მათ მშობლებთან შეთანხმებით
დაწყებით საფეხურზე ჩატარდება
საწრეო მუშაობა სასწავლო
წლის I სემესტრის განმავლობაში.
მიღებისა
და დაშვების წინაპირობები: მოსწავლეები
მიიღებიან მუსიკალური სმენის შემოწმების საფუძველზე.
საწრეო მუშაობის
პროგრამა
N
|
თარიღი
|
თემა
|
აქტივობა
|
რესურსი
|
1
|
1.10.2019წ.
|
სიმღერის ჩემო თბილის ქალაქოს შესწავლა
|
მოსწავლეები სწავლობენ სიმღერის მელოდიას
და რიტმულ მოძრაობას.
|
კომპიუტერი, ხმის
გამაძლიერებელი.
|
2
|
07.10. 2019წ.
|
სიმღერის ჩემო თბილის ქალაქო ს შესწავლა
|
მოსწავლეები სწავლობენ სიმღერის მელოდიას
და რიტმულ მოძრაობას.
|
კომპიუტერი,
ხმის გამაძლიერებელი.
|
3
|
14.10. 2019წ.
|
რიტმული
კომპოზიციის “Sevens”
შესწავლა
|
მოსწავლეები ჯგუფური მუშაობის საშუალებით
შეისწავლიან რიტმულ კომპოზიციას.
|
სკამები.
|
4
|
21.10. 2019წ.
|
რიტმული სავარჯიშოს „ cup song” შესწავლა
|
მოსწავლეები ჯგუფური მუშაობის საშუალებით
შეისწავლიან რიტმულ სავარჯიშოს.
|
ერთჯერადი მუყაოს ჭიქები, კომპიუტერი, ხმის გამაძლიერებელი.
|
5
|
28.10. 2019წ.
|
ვოკალური სავარჯიშოს შესრულება
გ.ბზვანელის „სამშობლოს გასახარელი“ - სიმღერის
შესწავლა.
|
მოსწავლეები ასრულებენ ე.წ.
„ვოკალიზს“, შემდეგ შეისწავლიან სიმღერის მელოდიასა და ტექსტს.
|
ფორტეპიანო, კომპიუტერი, ხმის გამაძლიერებელი.
|
6
|
7.11. 2019წ.
|
ვოკალური სავარჯიშოს შესრულება
გ.ბზვანელის „სამშობლოს გასახარელი“ -
სიმღერის შესწავლა.
|
მოსწავლეები ასრულებენ ე.წ.
„ვოკალიზს“, შემდეგ შეისწავლიან სიმღერის მელოდიასა და ტექსტს.
|
ფორტეპიანო, კომპიუტერი, ხმის გამაძლიერებელი.
|
7
|
14.11. 2019წ.
|
რიტმული კომპოზიციის შესწავლა
|
მოსწავლეები
ჯგუფური მუშაობის საშუალებით შეისწავლიან რიტმულ კომპოზიციას.
|
|
8
|
21.11. 2019წ.
|
სიმღერის „ვეძებე და ვერსად ვპოვე“
შესწავლა.
|
მოსწავლეები
ასრულებენ ე.წ. „ვოკალიზს“, შემდეგ შეისწავლიან სიმღერის მელოდიასა და ტექსტს.
|
ფორტეპიანო, კომპიუტერი, ხმის გამაძლიერებელი.
|
9
|
28.11. 2019წ.
|
ი.გურგულია „საქანელა“ - სიმღერის
შესწავლა
|
მოსწავლეები
ასრულებენ ე.წ. „ვოკალიზს“, შემდეგ შეისწავლიან სიმღერის მელოდიასა და ტექსტს.
|
ფორტეპიანო, კომპიუტერი, ხმის გამაძლიერებელი.
|
10
|
4.12. 2019წ.
|
ი.გურგულია „საქანელა“ - სიმღერის
შესწავლა
|
მოსწავლეები
ასრულებენ ე.წ. „ვოკალიზს“, შემდეგ შეისწავლიან სიმღერის მელოდიასა და ტექსტს.
|
ფორტეპიანო, კომპიუტერი, ხმის გამაძლიერებელი.
|
11
|
11.12 2019წ.
|
ვ. კახიძე „ანო და ვანო“ - სიმღერის
შესწავლა.
|
მოსწავლეები
ასრულებენ ე.წ. „ვოკალიზს“, შემდეგ შეისწავლიან სიმღერის მელოდიასა და ტექსტს.
|
ფორტეპიანო, კომპიუტერი, ხმის გამაძლიერებელი.
|
12
|
18.12. 2019წ.
|
ვ. კახიძე „ანო და ვანო“ - სიმღერის
შესწავლა.
|
მოსწავლეები
ასრულებენ ე.წ. „ვოკალიზს“, შემდეგ შეისწავლიან სიმღერის მელოდიასა და ტექსტს.
|
ფორტეპიანო, კომპიუტერი, ხმის გამაძლიერებელი.
|
13
|
25.12. 2019წ.
|
„my bonnie lies over the ocean“ - სიმღერის შესწავლა
|
მოსწავლეები
ასრულებენ ე.წ. „ვოკალიზს“, შემდეგ შეისწავლიან სიმღერის მელოდიას
|
ფორტეპიანო, კომპიუტერი, ხმის გამაძლიერებელი.
|
მოსწავლისკითხვარი
გვარი,სახელი ---------------------------------------------
1. დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია წრის „ნორჩი მუსიკოსის“შექმნის შესახებ?
_____________________________________________________
2. საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები გეხმარებოდათ თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში?
_____________________________________________________
3. საწრეო მუშაობის დროს მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი?
_____________________________________________________
4. იყო თუ არა მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო?
_____________________________________________________
5. რამდენი ქულით შეაფასებდით საწრეომუშაობას?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
მშობლისკითხვარი
გვარი,სახელი ----------------------------------------------
1. დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია წრის შექმნის შესახებ?
______________________________________________________
2. საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები ეხმარებოდა თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში თქვენს შვილს?
______________________________________________________
3. საწრეო მუშაობის დროს მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ არასაინტერესოდ მრავალფეროვანი თქვენი შვილისთვის?
______________________________________________________
4. იყო თუ არა შექმნილი მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო მოსწავლეთათვის?
______________________________________________________
5. რამდენი ქულით შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
სსიპ ხულოს მუნიციპალიტეტის სოფელ დიოკნისის
საჯარო სკოლის დირექტორს ბატონ რევაზ ძირკვაძეს
ამავე სკოლის ___კლასის მოსწავლის
______________________________
მშობლის _________________________________
გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა
ჩემი ინფორმაციით სკოლაში 5-6 კლასში, გაიხსნა მუსიკის წრე
„ ვიმღეროთ ხალისით“. სურვილი მაქვს ჩემმა შვილმა იაროს ამ წრეზე და მიიღოს სათანადო განათლება.
მშობელი: ________________________
თარიღი: ________________________
No comments:
Post a Comment