ხელშეკრულება N–1
ს.დიოკნისი „4“ ოქტომბერი 2018 წ.
ერთი მხრივ, სსიპ ხულოს მუნიციპალიტეტი
დიოკნისის საჯარო სკოლა (შემდგომში
სკოლა), წარმოდგენილი მისი დირექტორის
რევაზ ძირკვაძის სახით და მეორე მხრივ, სულიკო საგინაძის (შემდგომში მასწავლებელი), ვდებთ
წინამდებარე ხელშეკრულებას შემდეგზე:
მუხლი 1. ზოგადი დებულებები
1.1. ხელშეკრულება არეგულირებს
სკოლასა და მასწავლებელს შორის წარმოშობილ
ურთიერთობებს.
1.2. ხელშეკრულება
ეფუძნება მოქმედ კანონმდებლობას.
1.3. ხელშეკრულება
დადებულია მხარეთა თანასწორუფლებიანობის საფუძველზე ნების თავისუფალი გამოვლენის
შედეგად.
მუხლი 2. ხელშეკრულების საგანი
წინამდებარე
ხელშეკრულების საფუძველზე ხორციელდებასსიპ ხულოს მუნიციპალიტეტის სოფელ დიოკნისის საჯარო
სკოლაში შექმნილი უფასო
საგანმანათლებლო და სააღმზრდელო მომსახურების გაწევის მიზნით შექმნილი მუსიკის წრის ფუნქციონირება და სწავლება.
მუხლი 3. ხელშეკრულების
მხარეთა უფლებები და მოვალეობები
1.
სკოლა ვალდებულია:
1.1. მასწავლებელს
შეუქმნას
მუშაობისათვის აუცილებელი პირობები;
1.2. ხელი შეუწყოს მუსიკის წრის მასწავლებელს
მუშაობაში;
1.3. კონტროლი გაუწიოს მასწავლებლის მიერ
გაწეული სამუშაოს სრულყოფილ შესრულებას.
1.4. მასწავლებელი
უზრუნველყოს სიცოცხლისა და
ჯანმრთელობისათვის მაქსიმალურად უსაფრთხო გარემოთ.
1.5. მასწავლებელი უზრუნველყოს სამუშაოს
შესრულებისთვის საჭირო გარემოთი.
2. სკოლა უფლებამოსილია:
2.1.
მოსთხოვოს მასწავლებელს ხელშეკრულებით ნაკისრი ვალდებულების ჯეროვნად
შესრულება;
2.2.
კონტროლი გაუწიოს მასწავლებლის მიერ გაწეული სამუშაოს შესრულებას;
2.3.
მასწავლებლის მიერ ნაკისრი ვალდებულების დარღვევის შემთხვევაში მიიღოს
შესაბამისი ზომები.
3. მასწავლებელი ვალდებულია:
3.1. იზრუნოს სკოლის განვითარებაზე;
3.2. მოსწავლის მიერ გაკვეთილის გაცდენის
ან გაკვეთილზე დაგვიანების შესახებ აცნობოს მშობელს, ხოლო გაცდენის სისტემატური
ხასიათის მიღების შემთხვევაში, სკოლის დირექტორს ან დირექტორის მოადგილეს.
3.3. გაუფრთხილდეს სკოლის ქონებას, დაიცვას
უსაფრთხოების წესები;
3.4. აანაზღაუროს მის მიერ სკოლისათვის
მიყენებული მატერიალური ზარალი;
3.5. უზრუნველყოს მოსწავლეთათვის
ხელშეკრულებით გათვალისწინებული მომსახურების ხარისხიანი მიწოდება;
3.6.
აწარმოოს ჟურნალი გაწეული მუშაობის ასახვისა და მოსწავლეთა რაოდენობის ზუსტი
ჩვენების მიზნით;
3.7. მოემზადოს თითოეული გაკვეთილისათვის
და ეფექტიანად განახორციელოს დამატებითი საგანმანათლებლო
და სააღმზრდელო მომსახურება;
3.8. დაამყაროს პარტნიორული ურთიერთობა
მოსწავლეთა მშობლებთან და მოსწავლის აღზრდისა და განვითარების პროცესში ჩართულ
სხვა პირებთან;
3.9. იზრუნოს საკუთარ პროფესიულ
განვითარებაზე;
3.10. დროულად აცნობოს მშობელს მისი შვილის
სწავლა-აღზრდასთან დაკავშირებული ნებისმიერი პრობლემის შესახებ;
4. მასწავლებელი უფლებამოსილია:
4.1. მონაწილეობა მიიღოს მასთან
დაკავშირებულ საკითხზე გამართულ ადმინისტრაციულ წარმოებაში პირადად ან
წარმომადგენლის მეშვეობით და თავისი უფლებების დასაცავად გაასაჩივროს სკოლის
გადაწყვეტილებები და ქმედებები.
4.2. ისარგებლოს სკოლის უძრავ-მოძრავი ქონებით საკუთარი მოვალეობის შესასრულებლად სკოლის მიერ განსაზღვრული ფორმით;
მუხლი
4. სამუშაო ადგილი, სამუშაო დრო და დასვენების დრო
4.1.
მასწავლებლის სამუშაო ადგილია: სსიპ
დიოკნისის საჯარო სკოლა (მის: სოფელი დიოკნისი).
4.2.
მასწავლებლის სამუშაო დრო განისაზღვრება ორშაბათიდან პარასკევის
ჩათვლით 9 საათიდან 15 საათამდე.
მუხლი 5.
მხარეთა პასუხისმგებლობის წესი
5.1. ხელშეკრულების მხარეები
პასუხისმგებელნი არიან ერთმანეთის წინაშე არსებული ვალდებულებების შესრულებაზე და
შეუსრულებლობით წარმოშობილ ზიანზე.
5.2 მხარეთა პასუხისმგებლობის სახეები და
ოდენობა განისაზღვრება წინამდებარე ხელშეკრულებით, მოქმედი კანონმდებლობით.
მუხლი 6.
ხელშეკრულების მოქმედების ვადა და ხელშეკრულებით
გათვალისწინებული ურთიერთობის
შეწყვეტა
6.1.
წინამდებარე ხელშეკრულება ძალაში შედის ხელმოწერისთანავე და მოქმედებს 2018-2019 სასწავლო წლის I სემესტრის
დასრულებამდე.
6.2. წინამდებარე ხელშეკრულებით გათვალისწინებული ვალდებულებების შეუსრულებლობის
შემთხვევაში, მეორე მხარე უფლებამოსილია ცალმხრივად შეწყვიტოს ხელშეკრულება.
6.3. წინამდებარე ხელშეკრულება ვადაზე ადრე შეიძლება შეწყდეს მხარეთა
შეთანხმებით.
6.4. ხელშეკრულების შეწყვეტის წესი და პირობები
განისაზღვრება მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.
6.5. თუ მუსიკის წრის
მასწავლებლის მიზეზით დარღვეული იქნა ხელშეკრულების რომელიმე პუნქტი ან მის მიერ
ჩატარებული მეცადინეობები აღმოჩნდა უხარისხო, სკოლას უფლება აქვს ცალმხრივად,
ვალდებულებების დარღვევის გამო შეწყვიტოს
ხელშეკრულება.
მუხლი 7. სხვა პირობები
7.1. საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის 2010
წლის 3 სექტემბრის N84/ნ ბრძანებით განსაზღვრულ არდადეგების პერიოდში წინამდებარე
ხელშეკრულების მხარეები თავისუფლდებიან ნაკისრი ვალდებულებებისგან, არდადეგების
დღეების ხანგრძლივობის პროპორციულად.
7.2.
წინამდებარე ხელშეკრულებაში ცვლილებებისა და დამატებების შეტანა შესაძლებელია
მხოლოდ მხარეთა წერილობითი შეთანხმებით, რომელიც წინამდებარე ხელშეკრულების
შემადგენელი და განუყოფელი ნაწილია და ძალაში შედის მხოლოდ მხარეთა სათანადო ხელმოწერის შემდეგ.
7.3. სადაო
საკითხებს მხარეები გადაწყვეტენ ურთიერთშეთანხმებით, ხოლო შეუთანხმებლობის
შემთხვევაში სასამართლოს მეშვეობით.
7.4. სკოლასა და მასწავლებელს შორის არსებული
ურთიერთობა, რომელიც არ არის მოწესრიგებული ამ ხელშეკრულებით, რეგულირდება მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.
7.5.
წინამდებარე ხელშეკრულება შედგენილია ორ თანაბარი იურიდიული ძალის მქონე ეგზემპლარად, რომელთაგან ერთი ინახება სკოლაში
ერთი კი მასწავლებელთან.
მუხლი 8. მხარეთა რეკვიზიტები და
ხელმოწერები
სკოლა
|
მასწავლებელი
|
სსიპ
ხულოს მუნიციპალიტეტის დიოკნისის საჯარო სკოლა
საიდენტიფიკაციო კოდი:
ტელ:577135048
მის:სოფ.დიოკნისი
დირექტორი
რევაზ ძირკვაძე
______________________________________
(ხელმოწერა)
|
სულიკო საგინაძე
პირადი
№_______
მისამართი:
სოფ.დიოკნისი
სულიკო საგინაძე
(ხელმოწერა)
|
განაცხადი საწრეო მუშაობის შესახებ
სსიპ ხულოს მუნიციპალიტეტის
სოფელ დიოკნისის საჯარო სკოლის
დირექტორს
ბატონ რევაზ ძირკვაძეს
ამავე სკოლის მუსიკის პედაგოგის
სულიკო საგინაძის
განცხადება
2018-2019 სასწავლო წლის დასაწყისიდან დიოკნისის საჯარო სკოლაში შეიქმნა მუსიკის წრე .
წრის მუშაობის მიზანია
მოსწავლეებში შემოქმედებითი აზროვნების განვითარება.
მოსწავლეებს გაუღვივდებათ მუსიკის საგნისადმი სიყვარული, არაფორმალური განათლება ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში
თავისუფალი აზროვნების ჩამოყალიბებას. მოსწავლეები მუსიკასი მიღებულ ცოდნას
გამოიყენებენ სხვა რეალურ ცხოვრებაში და მუსიკით გამოხატავენ თავიანთ სათქმელს.
გთხოვთ
დამრთოთ ნება განვახორციელო აღნიშნული
საქმიანობა.
განმცხადებელი: სულიკო საგინაძე
საწრეო მუშაობა
,,ნორჩი მუსიკოსი“
საგანი: მუსიკა
სამიზნე ჯგუფი: 5–9 ლასის მოსწავლეები
წრის ხელმძღვანელი: სულიკო საგინაძე
მიზანი: თანამშრომლობის, სხვისი აზრის გაზიარების და პატივისცემის და კრიტიკული
აზროვნების უნარების განვითარება.
აქტუალურობა: მოსწავლეებს გაუღვივდებათ მუსიკის საგნისადმი
სიყვარული, არაფორმალური განათლება ხელს შეუწყობს მოსწავლეებში თავისუფალი
აზროვნების ჩამოყალიბებას. მოსწავლეები მუსიკაში მიღებულ ცოდნას გამოიყენებენ
სხვა საგნის სწავლებისას.
წრის დანიშნულებაა
გააღრმავოს და განამტკიცოს მშობლიუეი ენის ცოდნა,გააუმჯობესოს აკადემიური
მიღწევები.აამაღლოს მოსწავლეების ინტერესი და მოტივაცია, გამოავლინოს მათი უნარ-ჩვევები.წრის მუშაობა ხელს
შეუწყობს მოსწავლეებს გაამთლიანონ და გაამყარონ
ცოდნა, რომელიც შეიძინეს 4–9 კლასში. მოსწავლემ უნდა შეძლოს შემოქმედებითად აზროვნება ამოიცნოს და დაახასიათოს მუსიკის ჟანრი გამოუმუშავდეს თნამშრომლობის , ცოდნის
გადატანის უნარი
თემატიკა:
საწრეო
მუშაობის პროგრამა: მოიცავს
ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულ აქტივობებს.
სასწავლორესურსები: საწერი ფურცელი, კალამი,
დაფა, ფერადი ცარცი, კომპიუტერი, კომპიუტერი ,პიანინო ფანდური ,პროექტორი
მაგნიტური დაფა, სახელმძღვანელო, პლაკატები.
აღწერა: მასწავლებელი არეგისტრირებს მუშაობაში მსურველ
ბავშვებს, მათ მშობლებს გააცნობს
წრის მუშაობის
მიზანს, შეხვედრების განრიგს. მასწავლებელი
მშობლებს ინდივიდუალურად დაურიგებს წინასწარ გამზადებულ ბარათებს და სთხოვს
შეავსონ კითხვარი, თუ რა მოლოდინი
აქვთ წრის მუშაობის პროცესში.
მუსიკის წრის
შექმნის შემდეგ მშობლებს შევავსებინე კითხვარი თუ რა მოლოდინი ექნებოდათ წრის
მუშაობის შესახებ,რის საფუძველზეც გავაერთიანე
მოსწავლეები მოცემულ წრეში.
შესაბამისობა
ესგ-გათვალისწინებულ შედეგებთან:
ქართ.დაწყ.(I).6
|
გაწაფულად კითხვა.
|
ქართ.დაწყ.(I).7
|
სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის
ტექსტების წაკითხვა და გაგება-გააზრება; ტექსტში ვერბალური და არავერბალური
ფორმით მოწოდებული ინფორმაციის (მაგ., ილუსტრაციისა და ტექსტის)
ურთიერთადაკავშირება.
|
ქართ.დაწყ.(I).8
|
მცირე ზომის მხატვრული ტექსტების ინტერპრეტირება
ვერბალური და არავერბალური გზით; ვერბალური ინფორმაციის ვიზუალურად გარდაქმნა
და/ან პირიქით.
|
ქართ.დაწყ.(I).9.
|
წაკითხული ტექსტის მიმართ პირადი დამოკიდებულების
გამოხატვა და ახსნა; ტექსტის თემის და/ან მასში განხილული კონკრეტული საკითხების
შეფასება.
|
ქართ.დაწყ.(I).10
|
სტანდარტით
განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების მაორგანიზებელი ელემენტების, სტრუქტურული და კომპოზიციური
მახასიათებლების ამოცნობა.
|
ქართ.დაწყ.(I).11
|
სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის
ტექსტების ლექსიკურ და
სემანტიკურ მხარეზე, ენობრივ ფორმებზე დაკვირვება.
|
ქართ.დაწყ.(I).12
|
კითხვის ნაცნობი
სტრატეგიების გამოყენება მიზნის შესაბამისად.
|
წრის მუშაობაში ჩართული
პირები: მოსწავლეთა
მშობლები, დაწყებითი განათლების მასწავლებელი
და მოსწავლეები.
მოსწავლეთა
ასაკი: 11–15წლის
დრო: წრისმუშაობაგანხორციელდება 2018-2019 სასწავლოწელს
I სემესტრისგანმავლობაში, კვირაში ერთხელ, ხუთშაბათს 13:00 საათიდან
14:00საათამდე
მოსწავლისკითხვარი
გვარი,სახელი ---------------------------------------------
1. დროულად მოგეწოდათ
თუ არა ინფორმაცია წრის „ნორჩი მუსიკოსის“შექმნის შესახებ?
_____________________________________________________
2. საწრეო მუშაობის
დროს განხილული საკითხები გეხმარებოდათ თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში?
_____________________________________________________
3.
საწრეო მუშაობის დროს მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო და მრავალფეროვანი?
_____________________________________________________
4. იყო თუ არა მეგობრული
და კეთილგანწყობილი გარემო?
_____________________________________________________
5. რამდენი ქულით
შეაფასებდით საწრეომუშაობას?
1
2 3 4
5 6 7
8 9 10
მშობლისკითხვარი
გვარი,სახელი
----------------------------------------------
1. დროულად მოგეწოდათ
თუ არა ინფორმაცია წრის შექმნის შესახებ?
______________________________________________________
2. საწრეო მუშაობის
დროს განხილული საკითხები ეხმარებოდა თუ არა ცოდნის გაღრმავებაში თქვენს შვილს?
______________________________________________________
3. საწრეო მუშაობის
დროს მასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ არასაინტერესოდ მრავალფეროვანი
თქვენი შვილისთვის?
______________________________________________________
4. იყო თუ არა შექმნილი
მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო მოსწავლეთათვის?
______________________________________________________
5. რამდენი ქულით
შეაფასებდით საწრეო მუშაობას?
1
2 3 4
5 6 7
8 9 10
სსიპ ხულოს მუნიციპალიტეტის
სოფელ დიოკნისის
საჯარო სკოლის დირექტორს
ბატონ რევაზ ძირკვაძეს
ამავე სკოლის ___კლასის
მოსწავლის
______________________________
მშობლის
_________________________________
გ ა ნ ც ხ ა დ ე ბ ა
ჩემი ინფორმაციით
სკოლაში 4--9 კლასში,
გაიხსნა მუსიკის წრე
„ ნორჩი მუსიკოსი“.
სურვილი მაქვს ჩემმა შვილმა იაროს ამ წრეზე და მიიღოს სათანადო განათლება.
მშობელი:
________________________
თარიღი: ________________________
სემესტრის(1-ლი)
განმავლობაში საწრეო მუშაობის რეფლექსია
2018-2019 სასწავლო წლის პირველი სემესტრის
განმავლობაში დიოკნისის საჯარო სკოლაში მუშაობდა მუსიკის წრე . წრეში
გაერთიანებული იყო 5-9კლასის მოსწავლეები.მეცადინეობა ტარდებოდა ორ კვირაში ერთხელ
,მეცადინეობის ხანგრძლივობა 1 საათი.მეცადინეობის განრიგი და თემები გაწერილი იყო განსაზღვრულ
დროში.
წრის შექმნის
მიზანი იყო მოსწავლეებში
შემოქმედებითი აზროვნების განვითარება, ინფორმაციის მოძიების, დახარისხების და
ანალიზის, ასევე არგუმენტირებული მსჯელობის, თანამშრომლობის, სხვისი აზრის
გაზიარების და პატივისცემის და კრიტიკული აზროვნების უნარების განვითარება.
მოსწავლეები კითხულობდნენ
და ასახელებდნენ მოსწავლეებმა გაეცნეს წრის
სამუშაო გეგმას და გამოთქვეს თავიანთი მოსაზრებები
და სურვილები დაეუფლენ წერის სტრატეგიებს ამით
უვითარდებათ შემოქმედებითი უნარები . გაიცნეს იაკობზე დაწერილ ნაწარმოებები . გაინაწილენ
როლები და გააუმჯობესეს ზეპირმეტყველების უნარ-ჩვევები.ლექსის კითხვა .გადმოცემის
,შემოქმედებითი უნარების განვითარება ,ეროვნული თვითშეგნების ამაღლება იყო ასევე მთავარი
იდეა ამ წრის შექმნის.წიგნიერების დონის ამაღლება.კითხვის უნარ-ჩვევების,კითხვის სტრატეგიების
დაუფლება.
აღსანიშნავია ,რომ წრე შეიქმნა მოსწავლეთა ინტერესებსა
და მიდრეკილებების გათვალისწინებებით,ამავე დროს ის ემსახურებოდა იმ უნარ-ჩვევების
განვითარებას და გაუმჯობესებას,რაც სასწავლო პროცესში ხელს შეუწყობს მათ ცოდნის გაღრმავებაში,თვალსაწიერის
გაფართოვებაში.ისინი ენთუზიაზმით ასრულებდნენ მიცემულ დავალებებს.მათ ჰქონდათ სისრულისა
და საკუთარი მიღწევებიდან გამომდინარე თვითრწმენის განცდა .
ჩემთვის, როგორც პედაგოგისათვის .სტიმულის მომცემი იყო
მოსწავლეებთან მუშაობა,დიდი პასუხისმგებლობით და მონდომებით ვეკიდებოდი ამ საქმეს,ვმუშაობდი
მოსწავლეებთან ერთად და მათაც ვაძლევდი მოტივაციას შექებითა და დადებითი შეფასებით,რათა
მეტი ენთუზიზმით ჩართულიყვნენ საწრეო მუშაობაში.
იყო ხარვეზებიც ,ყველა მოსწავლე თანაბარი პასუხისმგებლობით
არ ეკიდებოდა მიცემულ დავალებებს ,ან ასრულებდნენ უხარისხოდ.
საწრეო მუშაობამ ხელი შუწყო საგნის უფრო ღრმად შესწავლას,
განუვითარდათ შემოქმედებითი უნარ-ჩვევები,მათ განსაკუთრებით მოსწანდათ ფანტაზიის გაკვეთილები. .მათთვის უფრო
საინტერესო და მიმზიდველი გახდა საგანი და გაუღრმავდათ საკუთარი თავის რწმენა,როცა
კარგად შესრულებულ ნამუშევარს წარადგენდნენ აუდიტორიის წინაშე,ხდებოდნენ უფრო თავდაჯერებულნი და მობილიზებულები.მოსწავლეებმა
გამოთქვეს სურვილი და მზაობა მეორე სემესტრშიც
გაგრძელდეს საწრეო მუშაობა და ისინი
ხალისით ჩაერთვებიან ამ პროცესში.
No comments:
Post a Comment